HTML

Stick

Életem apró eseményei.

Friss topikok

Linkblog

Még a világ legjobb nője is látta a magyar-dán meccset!!!

2008.09.08. 18:47 Stick

Foci, foci, foci... itt a dánok elleni meccs. Jó volt. Akárhogy is próbálnánk hibáztatni a magyarokat, most jó volt. Nem volt átütő, de egyértelműen élvezhető volt.

Én amúgy is határok nélküli optimizmussal vagyok megáldva a magyar focit illetően. Mindig úgy ülök oda, h most nyerünk. Nem érdekel ha veszítünk, majd legközelebb. Nem pártolok el Tőlük, bár  megérdemelnék gyakran, de vagyok annyira nemzeti drukker és kitartó, h nem fordítok hátat, azért mert utóbbi 25-30 évben csak egy süllyedő hajót láttunk. Van kiút. Lesz kiút.

A svédek ellen is lehetne. Ibrahimovic ha nem találja el 30 méterről a labdát úgy, ahogy gyakran szokta és kivételesen egyszer elesik a saját cipőfűzőjébe, biztos vagyok benne, h nyerni fogunk. Valljuk be az ő lövéseit még a nagy öreg Kahn bácsi se tudná kiüvölteni a kapuból és az örök "reálos" Iker fiú se tudná kiimádkozni spanyol istenével a kapuból. 

De mondom remény van, Ibi pedig ember, akit ha Vanczák eltalál egy magyaros rúgással, nem fog gyakran próbálkozni :) Ja és az eddig ellenszenvemet kiváltó Torghelle bácsit dícséretben részesítem, főleg mióta az Augsburg cspatába megmutatta, h el tud rugaszkodni a talajtól akár 20 cm-re is.

A Dánia elleni meccset pedig még a világ legjobb nője is megbézte :) ez pedig nem semmi!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smileordie.blog.hu/api/trackback/id/tr28654356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása