HTML

Kaukázus!

2008.09.09. 10:58 Stick

Egyértelműen a legakármilyenebb zene, amit mostanában hallgatni lehet. 2005 óta vagyok nagy rajongója az együttesnek. Emlékszem, amikor először meghallottam csak röhögtem az idióta semmit nem mondó szövegek és a gagyi zene miatt. Aztán annyit mutogattam viccelődve haveroknak, h közben megszerettem. Természetesen a Győr és a Teszkó c. szám volt mindig favorit. Hallgattam, hallgattam és rájöttem, h a szövegeknek van értelme, nem is kevés. Közben pedig be kellett vallanom, hogy az egyszerű dallamok, nagyon is élvezhetőek és jól kitaláltak.

Amikor első koncertre elmentem 2 barátommal, hát igencsak nagy izgalom volt bennünk. Konkrétan hány évesek a tagok? Élnek-e? Nem csak magnóról megy az egész produkció? Nem találtunk róluk képeket, csak pár klipszerű videót, de azokon túl sok volt a személy, h kideríthettük volna.

Eljött a koncert estéje és csak ültünk. Hallgattuk, ültünk. Aztán elámultunk, amikor Kardos János eszmefuttatásokba kezdett a koncert közepén. Nem megszokott, de imádtuk! A végén pedig még táncra is sarkallt minket a zenéjük. Az 1 órás koncert helyett, 2 órás lett és még ingyen CD-t is adtak a kitartó közönségnek. (Egyesek még pogóztak is!!!)

Azóta aláírattam velük azt a bizonyos cd-t. Több koncerten is jártam már. Mindig lespanolok a Kardossal,meghívom egy sörre és beszélgetünk az életről és sok egyéb dologról.

Egyetlen magyar együttes amit bármikor meg tudok hallgatni.

Győrben megint lesz koncert, ahol ott leszek és október 9én pedig Miskolcon lesznek, ahol szintén ott kell lennem, ugyanis ott él Ő is.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: kaukázus

A bejegyzés trackback címe:

https://smileordie.blog.hu/api/trackback/id/tr48655188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása