HTML

Miért küzdesz felszínes világ, ha úgy is elvetélsz!

2008.09.19. 15:21 Stick

Percek kérdése és elveszítem a lányt akit szerettem. Legalább is messzebb kerülök tőle, pedig 120km-rel megközelítem. Na ezt nevezem én szar helyzetnek :)

Milyen furcsa, h amikor van időnk nem tudjuk mir ehasználni, amikor meg pontosan meg lenne a helye, akkor meg csak kapkodunk mindenfelé... 

Szánalmas vagyok mi? Ne válaszoljon senki!

Nem lehet lemondani valakiről aki ennyire fontos számomra. Ez abszurd. Ostoba világ. Most mondhatnám, de semmi értelme nem lenne, hogy "miért küzdesz felszínes világ, ha úgy is elvetélsz?" - én mondtam.

Szomorú vagyok, nem kicsit...  :) Tényleg csak a remény maradt. Kell nekem. Nem mehet így el. Nem lehet ennek így vége. Nem hagyhatom. (Maci?- ugyanez a véleménye.)

Hát most letargia lesz 1-2 napig. Nehéz lesz megemészteni...

Szólj hozzá!

Címkék: szomorú stick megány tsaj

A bejegyzés trackback címe:

https://smileordie.blog.hu/api/trackback/id/tr77671499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása