HTML

Elég ha én tudom?

2008.09.12. 12:18 Stick

Szokásos miért nem szeret a csaj blogbejegyzésem következik.

Én biztos vagyok benne, sőt tudom, hogy csak idő kérdése, de az emlegett Tsaj bizony velem fogja leélni az életét. Még bohóckodhat más pasikkal, de nem tartom valószínűnek, h sokat fog elérni vele. Időhúzásnak jó, amíg rá nem jön, h engem szeret. Ha olyan embert keres magának, aki nem hozzávaló, akkor úgy sem maradnak együtt. Egyszerűen mi egymásnak vagyunk teremtve, ezt ő még nem tudja...de elég ha én tudom?

Nem kétségbeesett írás ez. Nem vagyok elmebeteg, nem járok a nyakára, bár szeretem néha ezzel idegesíteni, de ő is tudja, h szeretem, még akkor is ha ő nem érez jelenleg többet puszta barátságnál. Természetesen elfogadom, ha mégis összejön valakivel és együtt maradnak, de ha olyna pasikat keres magának, mint eddig, akkor bizony nem sok eslyt látok erre.

Ő most olyan férfit keres, aki irányítja, aki kicsit lenézi és természetesen anyagilag is jól ellátja. Pedig ő is egy egyéniség, ezért ha direkt hagyja magát elnyomni és nem érvényesülni és inkább magából vesz vissza, csakhogy a kapcsolata jó legyen, akkor ezzel saját magát teszi boldogtalanná...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smileordie.blog.hu/api/trackback/id/tr40660121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása