HTML

Kimondani - vers

2009.08.11. 12:58 Stick

Tudtam én, csak ki nem mondtam,
Nem mertem, mert féltem,
Azt gondoltam, ha szóvá teszem,
Elszáll a reménnyel.

Érezni még nem is mertem,
Hinni benne, talán igen,
Agyam tudta, helyettem is,
Amit nem tudott a szívem.

Kimondani egyet jelent,
Hogy az érzés köddé válik,
Nem jelent a szó se semmit,
Csak, ahogy a szóval bánik.

S a szavak tengere elsodorhat,
Mint egy végtelen orsó,
Ha nincs mögötte nyers erő,
csak üres koporsó.

Mert ez erő a tett maga,
Minden lépés feje,
Egy életben a tettnek van, de
A szónak nincsen helye!

Szólj hozzá!

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://smileordie.blog.hu/api/trackback/id/tr881302638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása