HTML

Balogh Aladár

2009.08.11. 12:59 Stick

- Halloooo? Balogh Aladár?
- Hallo! Kibeszél?
- Balogh Aladárral beszélek kérem?
- Nem. De ön kicsoda, ha meg nem sértem?
- Nem vagyok Balogh Aladár, de talán ön az.
- Mondtam már, hogy nem vagyok Blogh Aladár!
- És nem akar az lenni?
- Miért akarnék?
- Mert az olyan szép, szerintem mindenki Balogh Aladár akar lenni. Jól is állna magának a hangja alapján. Összecseng a kettő, próbálja csak ki.
- Maga normális?
- Na gyerünk próbálja ki!
- Nem próbálom.
- Melyik számot hívtam?
- Ez az 111-567. Biztos jó számot hívott?
- Csak találomra beütöttem valamit, gondoltam Balogh Aladár lesz…
- És mégis miből gondolta, hogy – bíp-bíp-bíp.

Szólj hozzá!

Címkék: vicc novella abszurd

A bejegyzés trackback címe:

https://smileordie.blog.hu/api/trackback/id/tr361302645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása