HTML

MEGtaláltam!

2008.09.08. 08:37 Stick

Az a legrosszabb és legborzasztóbb az egész csajos sztorimban, h én úgy érzem, h megtaláltam. Nem tudok róla lemondani. Megpróbáltam, nem is egyszer. Megpróbáltam mással, másra koncentráltam, próbáltam már vele hidegen viselkedni, próbáltam elfelejteni. Hiába.

Mindenbe olyan, mint amilyennek lennie kell. Jól érzem magam vele. Megértem őt és ő is megért engem. Minden tökéletes lenne. De nem is. Ne legyen tökéletes, csak legyen ő.

Az a legrosszabb az egészbe, h megint elkezdtem gondolkodni, mi lenne ha...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smileordie.blog.hu/api/trackback/id/tr94653298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása