HTML

Hogy élünk a ködben.

2008.09.18. 10:28 Stick

Hideg reggel. Szellőztetni nincs kedvem. Hangulatom azonban így sem rossz. Úgy értem a remény sugár valahol lappang az életemben. Csak időben mutatkozzon meg...

Hamarosan bizony a Budapest nevű gyűjtőváros egy egyéne leszek én is. Akit kirabolhatnak, megölhetnek, leköphetnek, szerethetnek, fellökhetnek, segíthetnek, itathatnak, etethetnek... hasznos tagja leszek-e vagy csak még egy pióca, ez nem rajtam múlik! Én dolgozni megyek "oda". Ha nincs szükség rám az nem csak az én bajom!

A lány aki hódítás alatt állt.... nem könnyű várni valakira. S még mindig hiszem, hogy van Isten!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smileordie.blog.hu/api/trackback/id/tr28669186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása