HTML

Stick

Életem apró eseményei.

Friss topikok

Linkblog

Kaukázus koncert!

2008.09.28. 22:29 Stick

Tegnap megint kau koncerten voltam, ami miatt szívem-lelkem nagyon örült. Mitöbb, ugrált. A lábam is ugrált. Kénytelen voltam jól érezni magam, mert nem tehettem mást. Az ottani fizikai közeg megteremtette ezt számomra. A hangosítás hihetetlenül béna volt (köszönjük págisz) ennek ellenére az együttes megcsinálta a koncertet, mi több ledarálta (nem a sebességére értem). Mindenki mozgott és jólk érezte magát és ihaj. csuhaj.

Volt a szokásos "parasztvakítás", ezt most jó értelemben mondom és ez is már nagyon hiányzott nekem.

Egyszóval köszönjük KAUKÁZUS! Az én nevemben.

Szólj hozzá!

Címkék: stick kaukázus svado

A bejegyzés trackback címe:

https://smileordie.blog.hu/api/trackback/id/tr49686367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása