HTML

Stick

Életem apró eseményei.

Friss topikok

Linkblog

Rendbontás!

2008.09.21. 08:49 Stick

A zavargásokat ellenzem. Ez a fajta viselkedés, semmit sem használ az országnak. Mert nem azok az emberek vannak ott kint, akiknek valós problémáik vannak. Ezt nem egy ország akarja. Sose vitattam, hogy változásra van szükség és biztosan van olyan helyzet, amikor a "nép" fellázadása az egyetlen esély, de hol vagyunk mi attól?

Azaz igazság szerintem senki nem szeretne ebben az országban politikával foglalkozn. Mindinkább rá vagyunk kényszerítve, hogy ilyenekkel foglalkozzunk, mikor amúgy is ezer baja van egy embernek. Én 21 évesen nem szeretnék politikát a napjaimba. 4 évente szerertném átgondolni, hogy mit adott nekem az ország és én mit használtam ebből ki, elmenni szavazni és 3 nap után az egész elfelejteni 4 évre. Ennyit akarok a politikából!!!

https://www.youtube.com/watch?v=xozkFmvXJr4

Ez pedig egy Kaukázus dal a zavargásokkkkról...

 

Szólj hozzá!

Címkék: politika stick kaukázus svado

A bejegyzés trackback címe:

https://smileordie.blog.hu/api/trackback/id/tr27673816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása